marți, 25 noiembrie 2008

Rugaciune pentru aproapele


Saptamana asta ma bucur de implicarea prietenelor mele Irina si Ioana; le multumesc pentru ajutor si sustinere.

"Sfantul Apostol Pavel spunea contemporanilor sai ca, pe langa alte fapte bune pe care trebuie sa le savarseasca crestinul in viata sa pamanteasca, rugaciunea nu trebuie sa-i lipsească si acest sfat ni-l da, zicand : Rugati-va neincetat!" - Printele Sofian Boghiu.

Saptamana aceasta:

- Parintele Teofil Paraian de la manastirea Brancoveanu, care nu a putut veni din motive de sanatate la conferinta A.S.C.O.R.

- fetitele ce au fost sau vor fi vaccinate cu Gardasil si parintii tuturor fetitelor de clasa a IV- Domnul sa-i lumineze sa ia decizia cea mai buna pentru copiii lor.

- Erika si Andrei, doi copilasi mititei care sufera de leucemie - mai multe despre ei aici

- Lenuta - posibil sufera de cancer si va suferi o interventie chirurgicala

- Cristina care are nevoie sa-si gaseasca serviciu.

Va astept sa postati la comentarii persoanele sau situatiile care au nevoie de rugaciune


Rugaciuna copiilor pentru parintii lor

Dumnezeu al bunatatii, care mi-ai dat parinti, prin care am avut parte de binecuvantarile Tale, Iti multumesc Tie pentru viata pe care mi-ai dat-o prin ei si pentru ca le-ai dat putinta sa aiba grija de mine. Ma rog Tie, cu smerenie, pentru sanatatea si pacea lor. Indelung rabdatorule Dumnezeule, primeste multumirle mele pentru binecuvantarile date parintilor mei. Atotputernicul, ai grija de ei in continuare si iarta-le pacatele. In bunatatea Ta, rasplateste-le pentru dragostea si grija pe care mi le-au aratat; apara-i de toate necazurile si intristarile si da-le lor viata lunga si fericita.

Binecuvanteaza-ne Doamne, ca sa facem numai ce este placut in fata Ta si impreuna sa slavim numele Tau, in toate zilele noastre. Amin.

Sursa rugaciunii.
Nicoleta

Niciun comentariu: