joi, 20 noiembrie 2008

Rugaciune pentru aproapele


"Aceste trei etape bune, rugaciunea, postul si milostenia, se intrepatrund si se ajuta intre ele pentru folosul nostru. De asemenea, rugaciunile noastre sunt foarte repede ascultate cand luam in ajutor pe Maica Domnului si pe sfintii lui Dumnezeu, prietenii lui Dumnezeu, si cand aceste rugaciuni sunt facute de mai multi credinciosi impreuna." - Parintele Sofian Boghiu.


Va invit sa ne rugam impreuna pentru fratii nostri care au nevoie de rugaciunea noastra. Si va astept sa postati la comentarii persoane sau situatii care au nevoie de rugaciune.


Pentru saptamana aceasta:

- minerii raniti de la mina Petrila si familiile lor; dar si pe cei decedati si familiile lor greu incercate.


- Cristian, un tanar tatic cu probleme cardiace serioase,


- Liviu, un adolescent cu probleme neurochirurgicale care probabil va fi operat saptamana asta.


-iar pe Cristina, Anca si Andrei, va rog sa-i pomeniti, la adormiti.
Nicoleta

2 comentarii:

eu spunea...

Draga mea, mi se pare minunata initiativa ta. O gasesc abia acum pt ca timpul meu foarte limitat nu imi permite prea multa "blogareala". O sa ma alaturi rugaciunii de miercuri si poate o sa postez cate o idee.
Fii binecuvantata!
Bucurie si post cu folos

Anonim spunea...

Puteti sa va rugati si pentru Cristina pentru servici si pentru Lenuta care poate avea cancer si intra in operatie.

Nu-mi vine sa cred ca scriu aici si cer rugaciunea. Multumesc din suflet.

Dumnezeu sa te binecuvanteze pe tine si pe cei din jurul tau, pe toti care se pot ruga pentru aproape.