vineri, 14 noiembrie 2008

Ganduri la inceput de post


Perioada postului, in special cel al Nasterii Domnului esta atat de minunata. Parca abia asteptam sa vina... Mai ales ca se incheie cu asa o bucurie!Si stiu ca multe minuni se petrec in post, fiecaruia dupa credinta si nevointa.

Ne dorim si noi sa avem o perioada a postului cu mai mult spor duhovnicesc, asa ca ne-am gandit sa adaugam ceva in plus la programul nostru obisnuit. Vom face pasi mici, dar speram noi importanti...

Eu imi doresc de mult timp sa citim impreuna din Sfanta Scriptura si sa avem, in familia noastra, lucrul acesta oarecum intrat in sange. Dar n-am fost niciodata constanti in aceasta lectura, asa cum suntem, spre exemplu, cu rugaciunea in comun. Am privit-o ca pe ceva facultativ si asa a ramas. As vrea sa citim impreuna, in fiecare zi, capitole din Noul Testament, astfel ca la sfarsitul postului sa-l terminam sa sa-l putem lua de la capat anul ce vine!

Apoi as vrea sa reiau, pe perioada postului, o indeletnicire mai veche de-a mea, pe care am abandonat-o din lipsa de timp: pictura de icoane pe sticla. Cred ca vor fi cadouri apreciate. Si, desi Domnita noastra este mica pentru activitati voi incerca sa realizam impreuna cateva felicitari si poate chiar sa invete un colind!!

Si as mai vrea ca gandul pe care l-am impartasit aseara Irinei sa se materializeze: sa mergem la colindat. Deci, fetele care vreti sa colindam impreuna anul acesta, haideti sa ne mobilizam!
Nicoleta

Niciun comentariu: