miercuri, 13 mai 2009

Rugaciune pentru aproapele


“As vrea sa nu incetati sa va rugati. As vrea sa intelegeti ca daca exista vreo protectie care se intinde peste societatea umana, peste tara noastra, aceasta este puterea rugaciunii. Sa nu faceti o rugaciune de rutina - puneti-va in miscare inima, umpleti-va de fiorul rugaciunii. (..)Daca nu te patrunde fiorul credintei din crestet pana in talpi, nu esti in rugaciune adevarata. Nu este usor. Dar daca persisti, Dumnezeu te ajuta, iti da harul rugaciunii. Si harul rugaciunii se da la cerere. Harul rugaciunii se obtine prin stradanie, prin staruinta." Par. Ghe. Calciu


Pentru saptamna aceasta va invit sa ne rugam pentru:

- adulti bolnavi: Rodica, Geoargiana, Florentina, Marian, Catalin

- Andreea sa duca sarcina cu bine

- copilasi bolnavi: Mario-Stefan, Selena-Daria, Paula

Si va rog sa cititi si povestile celor carora le-am pus link, poate ii puteti ajuta si altfel.
Rugaciune de mulţumire pentru binefacerile primite de la Dumnezeu
Doamne, Iisuse Hristoase, Dumnezeul nostru, Dumnezeule a toată milostivirea, care ai nemăsurată milă, nespusă şi neajunsă iubire de oameni, căzănd acum către a Ta slavă, cu frică şi cu cutremur, aduc Ţie mulţumire pentru binefacerile de care m-ai învrednicit pe mine nevrednicul robul Tău. Te slăvesc, Te laud şi te cănt ca pe un Domn, Stăpân şi făcător de bine. Şi iarăşi căzănd înaintea Ta, îţi mulţumesc şi cu smerenie, mă rog nemăsuratei şi negrăitei Tale milostiviri, ca şi de acum înainte să-mi dăruieşti faceri de bine, ca să sporesc în dragostea de Tine şi de aproapele meu. Izbăveşte-mă de tot răul şi necazul. Daruieşte-mi linişte şi mă învredniceşte ca în zilele vieţii mele totdeauna să-Ţi aduc şi să grăiesc şi să cănt cele preabune Tatălui şi Fiului şi Duhului Sfănt, acum şi pururea şi în vecii vecilor. Amin.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Nicoleta, te rog din suflet, pomeneşte-l şi pe soţul meu Marius Radu. Avem mare nevoie.
Mulţumesc, să-ţi răsplătească Domnul înmiit!