joi, 12 februarie 2009

Rugaciune pentru aproapele


"A ne ruga înseamnă a ne înălţa spiritul şi inima către Dumnezeu pentru a-I aduce laudele noastre, a-i expune grijile noastre si a-I implora ajutorul." (Parintele Arsenie Boca)

Imi pare rau pentru intarziere, iata lista pentru saptamana aceasta:


- Preoteasa Iuliana si pruncul ei, care va naste cat de curand, daca nu cumva bucuria deja s-a produs.

- Irina, Mona si Oana si pentru cele trei minuni ce la cresc in pantece, sa-i ocroteasca pe toti Domnul

- Cosmin, un adolescent cu cancer, care are nevoie si de ajutor material

- aici este continuarea listei de rugaciune. Multumesc Ioana.

- iar la adormiti va rog s-o treceti pe Elena, nasica mea.


Paraclisul Maicii Domnului

Doamne, Cela ce ai facut cele de deasupra crugului ceresc si ai zidit Biserica Ta, Tu pe mine ma intareste intru dragostea Ta, ca Tu esti marginea doririlor si credinciosilor intarire, Unule, lubitorule de oameni.
Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, miluieste-ne pe noi.
Folositoare si acoperamant vietii mele te pun, pe tine Nascatoare de Dumnezeu Fecioara; tu ma indrepteaza la adapostirea ta, ceea ce esti pricina bunatatilor si credinciosilor intarire, una intru tot laudata.
Preasfanta Nascatoare de Dumnezeu, miluieste-ne pe noi.

Rogu-ma, Fecioara, risipeste-mi tulburarea sufletului si viforul scarbelor mele, ca tu, Mireasa Dumnezeiasca, pe Hristos, incepatorul linistei, ai nascut, ceea ce esti de Dumnezeu fericita. Slava...

Ceea ce ai nascut pe Facatorul de bine, Care este pricina bunatatilor, bogatia facerii de bine izvoraste-o tuturor, ca toate le poti, ca ceea ce ai nascut pe Hristos, Cel puternic intru tarie, una Preacurata. Si acum...

Cu neputinte cumplite si cu chinurile bolilor fiind cuprins, Fecioara, tu imi ajuta, ca pe tine te stiu comoara de tamaduiri neimputinata si necheltuita, ceea ce esti cu totul fara de prihana.

Niciun comentariu: