joi, 5 februarie 2009

Rezultate sondaj

In timpul cat acest sondaj a rulat pe blog m-am interesat si am aflat ca exista acest tip de asociatie, al femeilor ortodoxe, dar doar cu raspandire locala. Iar in zona unde ma gasesc eu, adica stiti voi, nu functioneaza asa ceva.

78% dintre persoanele care au votat sunt de parere ca ar fi nevoie de asa o asociatie in zona in care locuiesc si probabil ca ar activa in ea. Acest lucru este foarte incurajator, inseamna ca mai avem inca o constiinta comunitara (si nu se refera la cainii de pe strada), ca ne dorim sa ne ajutam aproapele (filialele existente au ca scop principal ajutorarea celor nevoiasi), sa facem mai mult. Si asta e bine...

Da, si eu imi doresc sa existe un astfel de organism. Si spun organism pentru ca e nevoie de o asociatie vie, care sa se implice nu care sa apara de sarbatori cu cateva pachete sau care sa existe doar pe hartie. Pentru asta e nevoie de timp si multa, multa dedicatie. Pe mine, sincer m-ar coplesi o asa responsabilitate, mai ales ca nu sunt o persoana catalizatoare, sa zic. Dar m-as implica cu toata inima.

M-as implica pentru ca imi doresc pentru domnita noastra gradinita si scoala confesionala, tabere crestine, o comunitate in mijlocul careia sa creasca alaturi de oameni cu acelasi scop al vietii. Si pentru ca simt ca ceva lipsste oarecum ortodoxiei noastre, tocmai comunitatea. Sigur exista parohii cu preoti extraordinari care au reusit sa formeze o comunitate in jurul bisericii pe care o pastoresc si e minunat acest lucru; ce sa intampla insa cu ceilalti?

Gata, am zis tot ce am gandit cand am pus sondajul. Deocamdata nu am solutii, doar dorinte. Multumesc celor care au votat.

Nicoleta

Niciun comentariu: