duminică, 1 februarie 2009

Leapsa

Irina nu putea sa ma ocoleasca cu leapsa asta...Am stat si m-am gandit cam ce nu-mi doresc in casa. Noi locuim in apartamentul cumparat de parintii sotului, asa ca a fost cam greu sa aleg ce-mi doresc. De fapt m-am mutat aici si gata. Micile schimbari pe care am reusit sa le fac au vizat mai mult accesoriile, pentru ca la lucrurile mari inca nu ma pot baga.
Asa ca va povestesc ce am scos din ce am avut pe aici si ce nu imi place:
- bibelouri, lumanarele, flecustete adunate si depozitate prin toate ungherele casei. Pe unele le-am aruncat pe altele le-am ascuns bine, bine. Vitrina cu pahare si cescute pe care am desfintat-o de curand.
-imensele fotolii din sufragerie care in plus sunt de nefolosit datorita pozitiei pe care le au, le-as scoate cu drag, dar inca nu se poate.
-tapetul pe care inca nu am reusit sa-l dam jos (Maria tot a fost mica si nu ne-am inhamata la curatenie de anvergura)
- faianta din bucatarie pentru ca e inchisa la culoare si din cauza asta bucataria e cam intunecoasa
- mobila masiva din dormitor, care desi imi place, nu e potrivita pentru o camera atat de micuta. De fapt nu-mi place aglomerarea de mobile indiferent cat de mare sau mic este spatiul. Eu prefer putin si util. Desi nu-mi place nici stilul , acum la moda, atat de minimalist ca nu mai ai usi in spatele carora sa-ti pui lucrurile, eventual o perdea sau un sac de plastic.

Gata, cam asta a fost. Sper sa le mai aranjez pe parcurs...Leapsa merge la Iulia si la Ana

Nicoleta

Niciun comentariu: