duminică, 25 aprilie 2010

Pelerinaj in zi de sarbatoare

Nu puteam petrece mai frumos ziua Sfantului Gheorghe decat in pelerinaj... Si in ce locuri minunate am ajuns!
Vor vorbi mai mult imaginile decat eu pentru ca sunt atat de sarace cuvintele pentru a povesti

Mai intai Catedrala Episcopala din Giurgiu in asteptarea resfintirii:











Scoaterea sfintelor moaste:


Sosirea Ierarhilor:









Ungerea cu Sfantul si Marele Mir:Apoi am mers acasa la Sfantul Dimitrie Basarabov.

Pestera Sfantului:Scarile spre pestera:







Paraclisul amenajat in interior:Locul pe malul raului Lom, unde au fost descoperite sfintele moaste:

Apoi am plecat spre Ivanovo, o biserica saptata in piatra, monument UNESCO, aflata in rezervatia naturala a raului Lom. Fara poze in interior.

Poate credeati ca acest obicei ne apartine; se pare ca l-am imprumutat de la vecinii nostri:


Apoi biserica Draganescu, o adevarata carte de invatatura in fresca, semnata de parintele Arsenie Boca:
Cu ajutorul Domnului si al Sfintilor, am ajuns cu bine acasa, doar putin obosita, chiar daca am stat ore multe in picioare si am urcat zeci de trepte. Cred ca si bebelusului nostru i-a fost bine.

3 comentarii:

Amalia spunea...

Ce pelerinaj frumoos... Uite ca v-a ajutat Sfantul sa puteti sa va bucurati sufletul si ochii. Sunt convinsa ca acest drum, chiar daca obositor, are sa va foloseasca si pruncului de asemnea (a fost cuminte asa?). Doamne ajuta!

Anonim spunea...

Premiu si leapsa : http://caminulmeu.blogspot.com/2010/04/premiu-si-leapsa_30.html

O zi buna!

Honeymoon bed breakfast spunea...

These are all the ancient and historical destinations of the world which have become traveler’s favorite spots.

This place has got all the old construction, buildings, ancient and historical places with all the primitive traditions and civilizations which let this country different and unique from other destinations as well.