miercuri, 11 martie 2009

Rugaciune pentru aproapele


Am lipsit o saptamana si parca s-au strans atat de multe dureri omenesti, ca parca imi pare rau ca nu am postat si saptamana trecuta.

Sunt foarte multi oameni care au nevoie de ajutor, iar boala pare sa fie cea care ne face sa strigam dupa acest ajutor mai tare decat altceva. Mai ales dacae vorba de boala unui copil. Nu stim noi caile Domnului, dar porunca o stim: sa iubim pe aproapele nostru!

Aproape toti cei pe care ii propun astazi au nevie si de ajutor material, iar link-urile le pun pentru cei care pot face si aceasta jertfa. Nu toti putem ajuta financiar, dar toti ne putem ruga si acesta e cel mai important lucru.

Saptamana aceasta sa ne rugam pentru :

- Milenka, care a pierdut o saricna

- Luca-Stefan, un baietel de un an cu leucemie

- Darius, alt baietel de un an cu cancer: neuroblastom

- Andrei-Daniel, un tanar cu tumora toracala

- Florentina, o adolescenta cu tumora cerebrala

- Stefan, Alexandru si Luana copilasi cu tetrapareza spastica

- Oana Valentina, o fetita cu tumora osoasa

- Alexandra, o tanara cu tumora cerebrala

- Razvan, un baiat cu distrofie musculara progresiva

- Stefania Ioana, un ingeras cu malformatie de cord

- Iulian, un baietel de 8 ani cu atrezie a cailor biliare si mamica lui, Mariana, care este si ea bolnava

- Stefan Cristian, cu talasemie majora

-Geanina, o tanara viitoare mamica de gemeni, sa-i ajute Domnul sa duca sarcina cu bine

- lista continua pe blogul Ioanei.

Iar daca stiti persoane sau situatii care au nevoie de rugaciune, va astept sa-i treceti la comentarii.


Psalmul 129
1.Dintru adâncuri am strigat către Tine; Doamne! Doamne, auzi glasul meu!
2.Fie urechile Tale cu luare-aminte la glasul rugăciunii mele.
3.De Te vei uita la fărădelegi, Doamne, Doamne, cine va suferi?
4.Că la Tine este milostivirea.
5.Pentru numele Tău, Te-am aşteptat, Doamne; aşteptat-a sufletul meu spre cuvântul Tău,
6.Nădăjduit-a sufletul meu în Domnul, din straja dimineţii până în noapte. Din straja dimineţii să nădăjduiască Israel spre Domnul.
7.Că la Domnul este mila şi multă mântuire la El
8.Şi El va izbăvi pe Israel din toate fărădelegile lui.

Niciun comentariu: