vineri, 1 mai 2015

Critica si feed-back

Zilele trecute, la sedinta cu parintii de la scoala am vazut un filmulet care mi-a placut. In ultimul timp se vorbeste foarte mult de cat de destructiva este critica in educatia copilului. E un mare 'NO. NO'.  In schimb, copilul trebuie incurajat...stai, mai nou nici asta nu-i bine. Nu e bine nicicum, daca ii asculti pe toti, nu faci bine nimic ca parinte! Si totusi...exista speranta!
Iata cum feed-back-ul ('E un inceput bun') si critica constructiva (aici nu e bine, eu as face asa) imbunatatesc munca unui copil, ii dau incredere ca poate, il perfectioneaza. Enjoy!

4 comentarii:

Mihaela Poplacinel spunea...

Foarte interesant și drăguț filmulețul! Ce înseamnă perseverența care vine din critica constructivă! Mi-a plăcut de o fetiță pe final care spunea ce bun e Austin la desen! :) N-ar fi zis așa cine s-ar fi limitat la aprecierea primului desen:)

Simpatic domnul educator! N-am mai văzut bărbat la grădiniță.

nicoleta spunea...

Mihaela, cred ca e dl psiholog care a facut experimentul si a venit sa-l prezinte copiilor, nu dl educator:)Insa barbat la gradi am mai vazut, rar ce-i drept, pe aici!

Jurnal cu flori spunea...

foarte interesant! Tks!!! Ioana

nicoleta spunea...

Cu placere, Ioana!