duminică, 19 octombrie 2008

Rugaciune pentru aproapele


Cea mai importanta fapta buna a crestinului este rugaciunea. Iar in jurul noastru sunt atat de multi oameni care au nevoie de ajutorul noastru. Astfel m-am gandit sa initiez un "cerc de rugaciune".

Voi posta in fiecare saptamana pentru cine ne rugam: poate fi pentru un copil bolnav, o biserica in dificultate, un frate sau o sora in ispite, un sot cu greutati, oricine.

Iar ce putem face noi e mult: un acatist, o metanie, un "Doamne miluieste" sau doar pomenirea la Sfanta Liturghie sau la Sfantul Maslu. Fiecare cum poate.

Va astept sa postati la comentarii, persoanele sau situatiile care credeti ca au nevoie de rugaciune (insotite de cateva cuvinte lamuritoare).

Pentru saptamana aceasta:

-Biserica ortodoxa din Bucium , Fagaras si parintele paroh Marius Corlean (mai multe amanunte gasiti aici:http://daruindveidobandi.blogspot.com/ )

- Parintele Mina Dobzeu care este foarte bolnav, internat la Spitalul de boli infectioase din Iasi

- Varul meu, Andrei, care saptamana asta va suferi o interventie chirurgicala la un genunchi

- pentru Cezar, Robert, Nadia, Catalin-Stefan, Teodor-Andrei, Ramona-Stefania, Cosmin, Andrei, Liviu, Cristian - toti copii bolnavi care au nevoie de rugaciunile noastre.

3 comentarii:

Irina spunea...

mi se pare geniala initiativa :)!

Doamne ajuta!

Natalia spunea...

Multumim mult, Nicoleta!
este excelenta ideea, rugaciunea muta muntii din loc, credinta numai sa avem!

Iulia spunea...

Pentru saptamana aceasta cand incepem? Am si eu cativa 'protejati'.:)