marți, 16 decembrie 2008

Rugaciune pentru aproapele


Va invit, ca in fiecare saptamana sa ne rugam pentru cei care au nevoie de ajutor. Ii multumesc Ioanei care este alaturi de mine in aceasta initiativa. Si va invit sa postati la comentarii pe cei care au nevoie de rugaciune in comun.


Pentru saptamana aceasta:


-Maica Siluana, care ajuta atat de multe suflete cu sfatul si rugaciunea.

- Felix, un coleg de serviciu care la 35 de ani a facut o semi-pareza faciala. Nu se stie de ce, nu se stie exact ce se va intampla de aici inainte.

- si toti bolnavii care sunt in spitale in aste zile de post care in curand vor fi zile de sarbatoare. Am colindat cu ASCOR-ul serile trecute si am intrezarit multa durere, parca mai multa durere sufleteasca decat trupeasca. (preluate de la Ioana).


- Matei, un baietel cu leucemie acuta, Andrei cu stenoza esofagiana si Victor cu neurinom de acustic pe care ii putem ajuta si material, amanunte aici


- Andreea si Alexandru, Alina si Florin - sa le daruiasca Domnul cel milostiv copilasi


- Anca, o viitoare mamica cu iminenta de avort - s-o ajute Domnul sa duca sarcina cu bine.


Rugaciunea femeii inainte de nastere
Marie, Maica Preacurata, ceea ce ai purtat in pantecele tau cel binecuvantat pe Mantuitorul a toata lumea, inconjoara-ma pe mine, pacatoasa, cu dragostea ta de Maica si du rugaciunea mea la Fiul tau si Dumnezeul nostru, ca sa-mi binecuvanteze pruncul pe care-l port in pantece si sa ma invredniceasca sa-l aduc la lumina in chip firesc si sanatos, intarindu-ma cu puterea dreptei Sale, intru care bine am nadajduit. Amin.

Niciun comentariu: